2009年6月20日星期六

@表姐的婚礼@

-20th June 2009-
Juz finished back from my elder sister-in-law wedding dinner at Six Happiness Restaurant at Selayang Summit Square there....今天看到我最漂亮的表姐嫁出去了....感到非常开心...不过且在想...几时才轮到我娶老婆..结婚呢??
哈哈哈哈....拜托拉我,自己想想谁会要我这个笨猪先啦!!!
想结婚???慢慢等啦......
虽然真的是很悲啊我~~不过我还是要祝贺我表姐美沄与他的老公伟康~~
新婚快乐....愿他们天长地久!!!生个乖宝宝噢!!!!
and
today is father`s day...
wishes to my father "happy father`s day"
and
all father in the world also....wishes them all
HAPPY FATHER`S DAY

1 条评论:

  1. fuck u, don juz noe say say only.
    go chase gal and then u can get wedding liao lur!
    stupid fucker o0o!

    回复删除